"Inkább utáljanak azért, aki vagyok, mintsem szeressenek azért, aki nem." Kurt Cobain

2014. június 16., hétfő

Hármas

Film vélemény


Először is azt kell tudni a filmnézési szokásaimról, hogy főként a horror filmeket és a vígjátékokat szeretem. 
Másodszor pedig, hogy ez nem egy kritika. Mert nem szakértői szemmel nézem, csak gondoltam leírom ide véleményemet, hátha valakit érdekel. Vagy csak valaki nagyon unatkozik.
Tudom, hogy idegesítő, amikor valaki folyton noszogatja az olvasókat, hogy 'kommenteljetek' stb. Viszont nemigen látom, hogy valaki nézi-e egyáltalán a blogot. Ha mégis netán van valaki, nem kérem,hogy írjatok hozzászólást, de a bejegyzések alatt van három kis rublika, amibe be lehet jelölni, hogy mi a véleményed. Sajnálom, de szükségem van visszajelzésekre, hogy egyáltalán van-e értelme annak, hogy csinálom ezt. Nekem egy ember is elég. 
De akkor térjünk rá a lényegre. Jelzem, hogyha spoiler. Ha valaki nem tudná, a spoiler azt jelenti, amikor valaki a filmben történtekről ír, így az ne olvassa el, aki meg akarja nézni, mert abban már nemigen van élvezet, ha tudod miről szól.

Az ördög ivadéka 


Tehát egy 2014-es filmről van itt szó. Nálam az 5-ös skálán 4 pontot kapott, minden hibája ellenére. Nem az a film, amit többször is megnézel, de olyan film amit érdemes legalább egyszer látni. Nekem legalább is. Igazából ezt mindenki döntse el maga. Én a véleményekkel jártam már úgy, hogy senkinek nem tetszett a film, mindenki ócsárolta. Gondoltam, a fenébe is megnézem! És nagyon tetszett. Egyébként a The Blair Witch Project ez a film.
Szóval leültem a gép elé, gondolva filmet néztem. Aztán elkövettem 2 filmnél azt a hibát, hogy a hozzászólások elvették a kedvemet, szóval ne én tántorítsak el senkit a filmtől. Ízlések és pofonok.

Az alaptörténet annyi, hogy van egy pár, akik összeházasodnak. Nászútra mennek, ahol lényegében kiesik nekik egy éjszaka, miután a nő terhes lesz. Tudni illik, a férj szeret mindent felvenni kamerára, hogy megmaradjon az utókornak. Sokszor csak ezt a felvételt látjuk. (Ennek ellenére mégsem rángatják a kamerát, hogy ne lehessen semmit se látni). Vissza a történethez, a férjnek sikerül felvennie videóra, a terhesség alatt a nőben lezajló változásokat. És most nem, például a hasnövekedésre gondolok. Lényeges személyiségváltozások, furcsa viselkedés. De tudjátok ti.
A történet kicsit lassan indul be, de mindenhez kell alap, kell mire építeni. Különben nem értenénk meg a filmet. Mondjuk az elejéhez képest a vége már nekem túl sűrített, befejezetlen (lent majd kifejtem).
A mai horrorokhoz képest ez a film mutatott egy kis színvonalat. Nem rángatják a kamerát, nincs 5 kádnyi vér, meg belek, a sötét részekből pont csak egy csipet van benne, hogy fokozzák a hangulatot. Igazából én mondjuk tettem volna bele néhány 'beszaratós' részt. Már ha értitek. Nem kellett nagyon megijedni, nem durva film. 

És innét kezdődik a SPOILER!!!!
Volt egy kedvenc részem, amit igen ötletesnek tartok, még nem találkoztam ilyennel  más filmben.  Szóval ez  'az erdőben eszegetek egy kis friss vadhúst, meg varázslósdit játszva hajigálom a kis tiniket a levegőben csak úgy kedvtelésből' rész :)) Nekem tetszett.
Hogy a vége miért befejezetlen? Hiányolom belőle az okot. Hogy miért kellet kihordani a gyereket? Mit csinálnak ezután vele? Azt vágom, hogy valami gonosz, meg démoni gyerek meg stb. De a nagy kérdés: miért jött a világra az 'antijézus'? És miért van/lesz belőle kettő? A sok megválaszolatlan kérdés. Valaki, valami sejtés? 
SPOILER VÉGE!!!

 Egyébként filmeket személy szerint a mozicsillag-on szoktam nézni. Ha esetleg van valaki, aki meg szeretné nézni mindezek ellenére a filmet, akkor itt a link lista. 
Ha valaki tehát megnézte, vagy már látta és esetleg olvassa egyáltalán valaki a blogot, akkor nagyon szívesen várom a ti véleményeteket is! Köszönöm

Csak, hogy ne maradjatok lecke nélkül:



Finntroll- Häxbrygd





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írhattok negatívat is, amit gondoltok. Fontos, hogy legyen saját véleményetek :) Csak bátran!

Azért, a témához is kapcsolódjon!